google.com, pub-6497066373419060, DIRECT, f08c47fec0942fa0 GP Αυστρίας 2017: Πρόλογος - sentragoals.gr
Home » , , » GP Αυστρίας 2017: Πρόλογος

GP Αυστρίας 2017: Πρόλογος

Written By news on Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017 | 2:10 μ.μ.

Μετά από τον άκρως επεισοδιακό αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν, η Formula 1 ταξιδεύει στην Αυστρία, για το 9ο φετινό Grand Prix, με την ελπίδα ότι το θέαμα θα είναι πλούσιο. Το Red Bull Ring είναι η τέταρτη μικρότερη πίστα στο καλεντάρι, όμως το γυρολόγιο είναι το πιο σύντομο της χρονιάς. Μετά από απουσία 10 ετών, η Αυστρία επέστρεψε το 2014 στο πρόγραμμα, με τη Mercedes να είναι η ομάδα που κυριαρχεί από τότε.

Η Ferrari θέλει να διακόψει αυτό το σερί, ωστόσο το έργο της ιταλικής ομάδας δε θα είναι εύκολο, αφού οι μηχανικοί της Mercedes μπορούν πλέον να ρυθμίζουν πιο εύκολα την δύστροπη W08, η οποία στα τελευταία δύο Grands Prix ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο. Παράλληλα, ο Lewis Hamilton θέλει οπωσδήποτε τη νίκη μετά από την πέμπτη θέση στο Μπακού, ενώ ο Valtteri Bottas αναμένεται αρκετά ανταγωνιστικός, έχοντας κατακτήσει το πρώτο βάθρο της καριέρας του στην συγκεκριμένη πίστα, πίσω στο 2014.

Ο αγώνας είναι εντός έδρας για τη Red Bull, που θα ήθελε να κερδίσει μέσα στην πατρίδα της, αλλά οι Αυστριακοί ξέρουν πολύ καλά ότι δύσκολα θα υπάρξουν ξανά οι συγκυρίες του Αζερμπαϊτζάν. Ένας ρεαλιστικός στόχος θα ήταν το βάθρο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι εύκολο, μιας και ο ανταγωνισμός μεταξύ των Mercedes και Ferrari δεν αφήνει πολλές ελπίδες.

Η ομάδα που έχει τις περισσότερες νίκες στην Αυστρία είναι η McLaren, με 6 καρώ σημαίες, μία περισσότερη από τη Ferrari, αλλά οι Βρετανοί μόνο για τη νίκη δεν μπορούν να ελπίζουν. Οι πρώτοι βαθμοί στον προηγούμενο αγώνα έδωσαν μια μικρή ώθηση στην ψυχολογία της ομάδας και ο Fernando Alonso εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξος, ελπίζοντας ότι ο «Spec 3» κινητήρας της Honda θα λειτουργήσει χωρίς προβλήματα από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή.

Τα ελαστικά που έχει ορίσει η Pirelli είναι φυσικά τα πιο μαλακά, δηλαδή η υπέρ-μαλακή γόμα, η πολύ μαλακή και η μαλακή. Δύο θα είναι οι ζώνες του DRS, με την πρώτη να ξεκινά 85 μετά τη στροφή 3, μέχρι τα φρένα για τη στροφή 4, και τη δεύτερη να ξεκινά 110 μέτρα μετά την στροφή 10, μέχρι τα φρένα για την πρώτη στροφή.


Από φέτος, η Παγκόσμια Ομοσπονδία άλλαξε την αρίθμηση των στροφών, αφού πλέον η καμπύλη μετά την πρώτη στροφή ονομάστηκε στροφή 2, όταν μέχρι πέρυσι στροφή 2 ήταν εκεί που σημειώθηκε η επαφή μεταξύ των Hamilton και Rosberg.


Πηγή : autoblog.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ΔΩΡΕΑ ΓΙΑ ΤΟ SITE

 


Copyright © 2015 - 2022. sentragoals.gr