Ο
Lewis Hamilton κράτησε τον Sebastian Vettel πίσω του σε όλο το Βελγικό Grand
Prix για να καταγράψει την πέμπτη νίκη της σεζόν και να μειώσει τη διαφορά σε
επτά βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Ο
οδηγός της Mercedes διαχειρίστηκε μία περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας αργά στον
αγώνα και ένα μειονέκτημα ελαστικών για να αμυνθεί του Vettel με σχετική
ευκολία, καθώς ο Daniel Ricciardo διεκδίκησε μια τρίτη θέση έκπληξη για την Red
Bull.
Ο
Hamilton ξεκίνησε καλά από τη pole position και δημιούργησε ένα προβάδισμα 1,7
δευτερολέπτων πριν σταματήσει για νέα μαλακά ελαστικά στον 12ο γύρο από τους
44. Ο Vettel έτρεξε δύο γύρους περισσότερο στο πρώτο κομμάτι και επέστρεψε δύο
δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, ο οποίος πέρασε τη δεύτερη Ferrari του Kimi
Raikkonen τον γύρο πριν ο Vettel μπει στα pit. Ένας γρήγορος πρώτος γύρος για
τον Vettel τον έφερε 1,2δ από το προβάδισμα του Hamilton και έφερε τη Ferrari
μέσα στη ζώνη του DRS, αλλά ο Hamilton απάντησε αμέσως. Ανέβασε το πλεονέκτημά
του σε δύο δευτερόλεπτα, αλλά ένα αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε τελείως τον
αγώνα.
Το
δίδυμο της Force India, Esteban Ocon και Sergio Perez είχαν αρχικά επαφή στην
κατηφόρα πριν Eau Rouge στον πρώτο γύρο και στη συνέχεια συγκρούστηκαν πιο
δραματικά στον 29ο γύρο. Ενώ είχαν μάχη για την έβδομη θέση, ο Ocon ήταν στο
πίσω δεξιά μέρος του συμπαίκτη του βγαίνοντας από την La Source, και ο Perez
έκανε προς τα δεξιά και έσπασε την εμπρός πτέρυγα του Ocon με το δεξί του πίσω
ελαστικό. Αυτό προκάλεσε το ελαστικό του Perez να κλατάρει στην είσοδο της Eau
Rouge και το ζευγάρι γέμισε την πίστα με συντρίμμια.
Το
grid άλλαξε ελαστικά, με τον Hamilton να πάει στα softs και ο Vettel ultrasofts
και στη συνέχεια να παραπονιέται καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας παρέμεινε στη
πίστα για τρεις γύρους. Ο Vettel ήταν ακριβώς πίσω από την πτέρυγα της Mercedes
στην Eau Rouge και στη Raidillon κατά την επανεκκίνηση και πήγαιναν παράλληλα,
καθώς ο Hamilton υπερασπίστηκε τη θέση του προς την Les Combes. Ο Hamilton
κρατήθηκε και βρήκε αρκετό ρυθμό στο πιο αργό ελαστικό για να αμυνθεί του
Vettel και να βγει εκτός ζώνης DRS και σταδιακά να επεκτείνει το προβάδισμά του
μέχρι στο τέλος να κερδίσει με 2,3 δευτερόλεπτα.
Ο
Ricciardo ξεκίνησε τον αγώνα από την έκτη αλλά ανέβηκε στο βάθρο, σε μία πίστα
που δεν ταιριάζει με τη Red Bull που τροφοδοτείται από την Renault, με ένα
συνδυασμό τύχης και ευκαιρίας. Ο Max Verstappen υπέφερε από ένα μηχανικό
πρόβλημα νωρίς και σταμάτησε στο πλάι της πίστας μετά την Eau Rouge. Ο
Raikkonen απέτυχε να επιβραδύνει αρκετά υπό τις κίτρινες σημαίες που βγήκαν,
ενώ το αυτοκίνητο του Verstappen έκανε στην άκρη και έπρεπε να εκτελέσει ποινή
stop-go 10 δευτερολέπτων. Αυτό σήμαινε ότι ο Ricciardo ήταν τέταρτος υπό το
αυτοκίνητο ασφαλείας, και χρησιμοποίησε ένα το πιο μαλακό ελαστικό του και
slipstream στην επανεκκίνηση για να περάσει τη Mercedes του Valtteri Bottas με
τα μαλακά στη Les Combes. Ο Raikkonen πέρασε τον Bottas για να ανακάμψει στην
τέταρτη θέση, καθώς ο Bottas τελείωσε σε μία μέτρια πέμπτη θέση έχοντας τρέξει
άνετα τρίτος πιο πριν.
Ο
Nico Hulkenberg τελείωσε ο καλύτερος από τους υπόλοιπους για τη Renault με ένα
ήσυχη αλλά εξαιρετική οδήγηση, ενώ ο Grosjean και ο Felipe Massa
εκμεταλλεύτηκαν τις αναταραχές για να διεκδικήσουν την έβδομη και την όγδοη. Ο
Ocon, ο οποίος ονόμασε τον Perez ως «ηλίθιο» από το ραδιόφωνο, ανέκαμψε στην
ένατη, καθώς ο Perez τελικά εγκατέλειψε, ενώ ο Carlos Sainz πήρε τον τελευταίο
βαθμό. Ο Fernando Alonso έτρεξε ψηλά έως την έβδομη θέση, αλλά σταδιακά
υποχώρησε και τελικά αποχώρησε με ένα «πρόβλημα κινητήρα» της Honda.
Πηγή : f1fan.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !