Η McLaren μετά το “διαζύγιο” με τη Honda και την
στροφή σε κινητήρες Renault είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του πώς να
χωρέσει τον γαλλικό κινητήρα στο μονοθέσιό της αφού τα δύο σύνολα έχουν αρκετά
σημαντικές διαφορές τόσο στο μέγεθος όσο και στη διάταξη.
Οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων στη Formula 1
έχουν ακολουθήσει δύο διαφορετικούς τρόπους διάταξης των επί μέρους εξαρτημάτων
των υβριδικών συνόλων τους. Mercedes και Honda έχουν τοποθετήσει τον συμπιεστή
στο εμπρός μέρος, ακολουθεί το MGU-H και στο πίσω μέρος βρίσκεται το τούρμπο.
Από την άλλη, Renault και Ferrari τα τοποθετούν όλα πίσω, συμπιεστή, MGU-H και
τούρμπο, με αυτή τη σειρά.
Με την προσέγγιση της Renault μπορείς να φέρεις τον
κινητήρα πιο μπροστά, να τον ψύξεις πιο εύκολα αλλά και να κάνεις πιο κοντό το
μονοθέσιο αλλά έχεις το τούρμπο ανάμεσα στις πίσω αναρτήσεις, κάτι που
δημιουργεί ως ένα βαθμό, πρόβλημα.
Προκειμένου να κάνουμε τη μετάβαση από τον ένα
κινητήρα στον άλλον έπρεπε να αλλάξουμε το σασί, το σύστημα ψύξης και τη θέση
του κιβωτίου αλλά τελικά τα καταφέραμε και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό.
Μετά τα τρία “μαύρα” χρόνια με τη Honda η McLaren
ελπίζει ότι με τα σύνολα της Renault Θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε ομάδες
όπως η Force India και η Red Bull.
Πηγή : motori.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !